Search my Blog

Thursday, September 25, 2008

Ucapan Selamat Hari Raya Aidil Fitri 2008

Ucapan khas untuk:
1.a Keluarga di Semenanjung:
Emak yang sangat di sayangi, Yeop+family, Ngah+family, Lang+family, Abg Ndak+family, Abg Cik+family, Nani+family, Dik Da+family, Makcik, Mai, Zaiyed & Adik Wey.
Ucapan: Selamat Hari Raya, maafkan segala silap/salah/dosa. Maaflah sebab tak balik tahun ni, kalau makan sedap2 jangan lupa orang yang jauh ni. I love you all very much.
Tak lupa al-fatihah untuk arwah Abah, Opah Teh, Opah Zaleha & semua tok-nenek.

1.b Keluarga di Sarawak:
Kepada ibu-bapa mertua, adik2 ipar & orang kampung hubby dengan ucapan Selamat Hari Raya, maafkan segala silap/salah/dosa. Molah kuih lapis banyak2 kelak kei ngirum ke Miri ngan kamek, hehe.

2. Sahabat-Handai dan Kenalan:
Tak kira jauh atau dekat, dimana anda berada semoga Hari Raya tahun ini adalah tahun yang amat menggembirakan. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin. Yang jauh tu, keep in touch. Yang dekat tu, sila lah ke rumah.

3. Most specially my cyber friends, yang selalu je menjenguk ke rumah cyber Along ni dan semua teman2 yang ada kat link tu.... Harap anda sempat baca kad ucapan ni sebelum balik kampung. Maap ler kalau tak sempat nak visit rumah ke rumah buat ucapan. Ucapan terima-kasih tak terhingga untuk member2 cyber for your friendship. Hope we can meet each other one day. TQ juga atas keikhlasan anda sharing ilmu2, minta halal yer.... Kalau ada salah/silap, harap maaf ya. Spesel SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN. I love you all...MMMMuahhh!

3 comments:

  1. Selamat hari raya. Tahun ini baru kita berjumpa di cyber. Alhamdulillah bertambah kawan-kawan tahun ni. Kalau Roz tak tinggal message di blog I, tentu I tak tahu ni.

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya to you too. Look forward to be in touch more.

    ReplyDelete
  3. best! terbaeklah!!!!!!!!nanti buat bantak sikit.

    ReplyDelete

Please use OpenID if you do not have any account.
(Sila guna OpenID untuk tinggalkan komen anda jika tiada akaun Google)