Search my Blog

Sunday, January 16, 2011

Award from Mimiey & Ummi

Dapat Award lagi..... memang seronok bila dapat penghargaan dari kekawan seperjuangan walupun Along ni bukan nya kreatip tara mana pun. Photo pun main snap jer, takda pandai pun nak posing2 sangat, janji boleh kongsi dgn semua. Award ni dapat dari Mimiey dan Ummi, kedua2 nya yang tercayang. Maceh tak terkata... love ya!

Award ni di kembarkan dgn mesej berikut:

PENGERTIAN TENTANG AWARD INI ADALAH:-

PENCIL Yang Besar
Menunjukkan Kesenian Yang Begitu Peka Terhadap Blog Anda Dan Mencerminkan Sesuatu Nilai Penghasilan.

FILEM Bergerak Tanpa Henti
Menunjukkan AWARD Ini Di FOWARD Kepada Bloggerist Yang Betul-Betul Layak Menerima.

LOGO Bulat Berkelip-kelip
Jika Di Perhatikan Betul-Betul, Ia Adalah Manusia Yang Berkepalakan Monitor Komputer. Ini Membawa Maksud Anda Adalah Seorang Yang Begitu Bijak Menguasai Dunia Alam Maya Ke Globalisasi.

Untuk Maklum Balas Penerima AWARD Ini, Ikhlaskan Hati Untuk Membuat Entri/Posting Berkenaan AWARD Ini Dengan Kreatif Dan Penuh Estatik Beserta FOWARD Kepada 5 Orang Yang Betul - Betul Layak Menerima AWARD Ini. Anda Juga Boleh Meletakkan AWARD Ini Di Side Bar Atau Di Mana - Mana Yang Bersesuaian. Tinggalkan Comment Untuk Ucapan Manis Anda.
-THE END-

Ramai kekawan yang Along minat akan kreativiti nya, ada yang menampilkan respi2 tersendiri yg berkualiti, ada yg bijak mengubahsuai respi supaya lebih menarik dan sedap, ada yang penampilan yang hebat, ada yang bijak berceloteh & mencuit hati dan macam2 lagi.... semua yg dlm blog link Along tu memang hebat2. Jadi, siapakah yang patut ku pilih..... ok lah, rasa2 nya nama2 ni belum dapat lagi award ni dari sesiapa, kalau dah dapat pun tambah2kan lah award yang ada tu ya....

4 comments:

  1. eh eh camana nak usung award ni dia bergerak gerak :)..terima kasih along...pstt cm dah buat bingka ubi yg ada cheese tu..sedap!

    ReplyDelete
  2. thanks along 4 this award..n award2 sebelum ni yg x sempat angkut sbb tenet slow.nih nk angkut nih.nanti kite tepek yer..tq2..kiut tul

    ReplyDelete
  3. along...kita dah pindah umah baru..

    www.cutiefroggie.blogspot.com

    ReplyDelete

Please use OpenID if you do not have any account.
(Sila guna OpenID untuk tinggalkan komen anda jika tiada akaun Google)