Search my Blog

Thursday, September 2, 2010

Selamat Hari Raya 2010

Salam untuk semua kekawan dan buat makluman ini adalah entry terakhir sebelum Along berangkat ke kampung untuk berhari raya.  Di kesempatan ini, terima lah ucapan untuk semua kekawan dan pengunjung2 yang akan menyambut Hari Raya AidilFitri 2010. Maaf & ampun di pinta jika ada kesalahan atau tersilap kata atau pun kekurangan dalam apa jua bentuk yang di siarkan di blog ini yang mungkin tidak di sedari dalam keadaan kesibukan seharian dan tugasan2 yang lain. Persahabatan yang terjalin amatlah di hargai dan oleh itu, terima lah kad ucapan yang tidak seberapa ini, ikhlas dari AlongRoz dan keluarga. Semuga anda semua bergembira sempena hari yang bahgia dan penuh berkat ini.

pssst: Maaflah kad express ni, tak sempat nak buat cantik2. The photo is my own of the real flowers  pemberian dari dua sahabat Along yang di kasihi CikJa & CikLiz. See you Cik Liz after the break and to CikJa, hope you have a good raya celebration in Holand and I will think of you on the day.

13 comments:

  1. Salam along liana cayang!!! nak itutttt balik kampung! bestnyer! :-( neway selamat hari raya aidilfitri jugak buat along n family, hati2 semasa beraya, jgn lupakan kita d sini sob sob im gonna misssssssss uuuuuuuu!!!! take care taw!

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya to you and your family.
    Enjoy kat kampung eh!!!

    ReplyDelete
  3. Kehadapan besan dan menantuku yang di kasihi. di kesempatan ini (sambil lap lap air mata..sob sob sob..) kami sekluarga ingin mengucapkan selamat ari raya taun 2010! mintak maap zahir batin yang ke 2010! klu ade salah silap ter ter ter tu arap dimaapkan yer... makan ketupat rendang, buluh lemang (lemang jerk makan tau liana, buluh jgn makan!) atau sebagainya jgn lupa kami di perantauan.. (lap lap ingus darwish).. mudah2an perjalanan menantu, besan skluarga selamat sampai ke destinasi dan selamat pulang kembali ke tanah air terchenta. tulun collectkan angpo beso2 dr opah2, makcik2, pakcik2 utk darwish yer.. muekekekee... ai lap u n i miss uu... tataa.... sekian wassalam.

    yang benar,
    kami diperantauan yg tk balek kg.

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin buat along & keluarga. Semoga selamat dlm perjalanan pergi dan balik serta gembira di hari raya! ;-)

    ReplyDelete
  5. Salam kak Roz,
    saya amik card ni.. Balik kampung mana tu kak? Moga selamat perjalanan peregi dan balik ya kak. Mohon maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  6. I remember those flowers! They weere beautiful weren't they?!!!! I sent u a Raya E-mail, tapi u dah cuti. SHR and Maaf Zahir & Batin, to you and the whole family. Salam to everyone at home. Lepas ni, I cari resipi in your blog. Cik Liz dah buat 4 jenis biskut. I satu pun tak buat. Takde mood langsung. Miss you all lots!

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya juga buat along sekeluarga...take care pulang ke kampung..wahh mood raya sungguh nii..miss u

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari raya buat Alongroz & family.
    Maaf zahir batin, sekiranya ada terkasar bahasa, guarauan dan minta halalkan recipe2 yang telah kita ambil dan cuba ya along!..

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya Aidil Fitri to you and your family. Hope you have a wonderful time with your family and friends.

    ReplyDelete
  10. Ingin mengucapkan selamat hari raya buat Roz dan sekeluarga ya :)

    ReplyDelete
  11. Hello Roz

    Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin to you and your family.

    rgds

    ReplyDelete
  12. salam dan selamat hari raya alongroz..tak balik ke rumah lagi ker

    akak tertarik nak cuber cornflakes cookies..nanti minta izin ambil resepi dan juga biskut bangkit cheese

    ReplyDelete
  13. Salam Along...
    Selamat hari raya yang ke 23...errrr.... hehhehe... maaf ye along lambat sampai. maklum ler jauh. tp takpe raya kan sebulan. ni tuan rumah ada ke tidak pun tak tau. sunyi jer. hehhe :)

    ReplyDelete

Please use OpenID if you do not have any account.
(Sila guna OpenID untuk tinggalkan komen anda jika tiada akaun Google)